تعریف ۸۱ پروژه زودبازده برای محلات منطقه ۷ شهرداری مشهدمقدس اعمال تخفیف ۲۲درصدی درصورت پرداخت نقدی بدهی ساختمانی شهرداری مشهد تا پایان تابستان ۱۴۰۳ مطالبات کارکنان و پیمانکاران شهرداری مشهد باید پرداخت شود| هفت‌ساله‌شدن شورای ششم مطالبه عمومی است در صدوبیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) درباره کوچه «حاج‌حسن» مشهد که قدمتی ۱۰۰ ساله دارد صدور مجوز استخدام ۵ هزار آتش نشان در سراسر کشور استیضاح شهردار مشهد از دستورکار شورا خارج شد + فیلم کشف جسد بدون هویت در شهرک مهرگان مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و سه‌راه خیام در مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای پنج منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (یکم مرداد ۱۴۰۳) گلایه شهروندان از سرریز آلودگی‌ قصابی‌ها به پیاده رو خیابان آیت الله عبادی مشهد شهرداری بانی پویش‌های فرهنگی | نگاهی به عملکرد موفق پویش «نذر من» در مشهد افزایش مازوت سوزی با کاهش گاز تحویلی به نیروگاه توس مشهد برگزاری کارگاه نقاشی «زیارت رنگ‌ها» با موضوع اربعین در مشهد امامی‌راد: طرقبه‌شاندیز دایه مهربان‌تر از مادر نمی‌خواهد | گسترش مشهد به سمت طرقبه‌شاندیز معضلات فراوانی درپی دارد اجرای ۱۳۰ هکتار پارک، هسته مرکزی شهر مشهد را به ارتفاعات جنوب وصل می‌کند شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط ۴ قطارشهری مشهد تا میامی + پاسخ فرماندار مشهدمقدس: امروز در نقطه‌نقطه شهر، پروژه فعال وجود دارد شهردار مشهدمقدس: بوستان جهان‌شهر، بزرگ‌ترین پارک شهر است پروژه جهان‌شهر؛ مهم‌ترین دستاورد دوره ششم مدیریت شهری | احداث ۱۳ پارک ویژه بانوان در مشهدمقدس درباره مزرعه تاریخی «سرده» و قناتی که مشهدی‌ها را سیراب می‌کرد
سرخط خبرها

رییس شورای اسلامی مشهد: هیچ پروژه‌ای در شهرداری تعطیل نشده و به دنبال تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه تمام هستیم

  • کد خبر: ۱۰۶۸۵۸
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
رییس شورای اسلامی مشهد: هیچ پروژه‌ای در شهرداری تعطیل نشده و به دنبال تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه تمام هستیم
رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با شروع کار شورای ششم با بدهی پیمانکاران شهرداری مواجه بودیم که با پیگیری‌های صورت گرفته بخشی از این بدهی تسویه شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن موحدیان افزود: با آغاز فعالیت شورای ششم ۶۸۰ میلیارد تومان خدمت در حاشیه شهر اختصاص یافت که با همت شورای محلات این رقم هزینه می‌شود.

وی با تاکید بر دنبال کردن توسعه متوازن در شهر مشهد ادامه داد: پرداختن به توسعه حاشیه شهر در اولویت است، اما برای تحقق این مهم به کمک دولتی نیز نیاز است.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهر مشهد شهری ملی است و ضرورت دارد اعتبارات خاصی از سوی دولت به فرهنگ و عمران این کلانشهر اختصاص یابد مثلا اگر دولت در طرح‌های کلان نظیر توسعه مترو و نوسازی حمل و نقل عمومی این شهر حمایت نکند این پروژه‌ها با مشکل مواجه خواهند شد.

موحدیان با اشاره به فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه روز شورا‌ها افزود: شورا‌ها از مهمترین ارکان نظام و تبلور مدیریت مشارکتی و به دنبال تمرکززدایی هستند.

وی ادامه داد: شورا‌ها نظامی مقابل نظام استبدادی است و اگر با نظرات کارشناسی شکل بگیرند خروجی بسیار خوبی در توسعه شهر‌ها و روستا‌ها خواهند داشت و منجر به افزایش اعتماد عمومی می‌شوند.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص سرمایه گذاری در شهر مشهد نیز گفت: برای تسهیل سرمایه‌گذاری در این کلانشهر تلاش می‌شود.

موحدیان افزود: شورا بر عملکرد شهردای نظارت دارد و شهرداری ملزم به رعایت مصوبات شوراست.

وی در خصوص وضعیت مصوبات شورا در هیات تطبیق فرمانداری نیز اظهار کرد: یک مورد از مصوبات شورا تا کنون به هیات حل اختلاف ارجاع شده و بقیه مصوبات را هیات تطبیق فرمانداری تایید کرده است.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: هیچ پروژه‌ای در شهرداری تعطیل نشده و به دنبال تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه تمام هستیم، از طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مصوب شورای عالی شهرسازی نیز حمایت می‌کنیم و تلاش می‌شود قانون را به بهترین نحو اجرا کنیم.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->